carian |  W3C

W3C

Pilihan Warna: color-red  color-green  color-oren  color-blue
Saiz Tulisan:
A- A A+
Jenis Tulisan:
 | HARTANAH PKNS 
 
faq2seperatorhubungi2seperatormaklumbalas2seperatorpeta2
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.
Untuk makluman kepada semua pelanggan PKNS yang dihormati. Bahagian Perkhidmatan Pelanggan PKNS telah memperkenalkan Borang Maklum Balas Pelanggan menggunakan sistem QR Code bagi memudahkan pengumpulan maklum balas pelanggan dalam waktu pandemik Covid -19 ini.
Oleh yang demikian, semua pelanggan yang melawat rumah contoh dan Galeri Jualan atau ke premis Jualan PKNS boleh mengimbas QR Code yang ditampal di semua premis-premis berkenaan.
Kami amat menghargai segala maklum balas daripada semua pelanggan di dalam membantu untuk meningkatkan mutu perkhidmatan kami.
Maklum balas anda amat ditunggu-tunggu 🙂