carian |  W3C

W3C

Pilihan Warna: color-red  color-green  color-oren  color-blue
Saiz Tulisan:
A- A A+
Jenis Tulisan:
 | HARTANAH PKNS 
 
faq2seperatorhubungi2seperatormaklumbalas2seperatorpeta2

Pencapaian Piagam Pelanggan

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi PKNS adalah secara 2 kali setahun.

 

Pencapaian Piagam Pelanggan PKNS Jun 2018 -Disember 2018

 

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi PKNS adalah secara 2 kali setahun.

Pencapaian Piagam Pelanggan Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor bagi Tahun 2018 (Jun - Disember)

Bil

Piagam Pelanggan

Menepati Tempoh Masa/ Standard Program Pelanggan

Tidak Menepati Masa / Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Menepati Standard

Peratusan Standard

Jumlah Tidak Menepati Standard

Peratusan Tidak Standard

1

Menyampaikan perkhidmatan kepada pelanggan dengan penuh mesra dan efisien dalam tempoh 10 minit.

7550

100%

0

0.00%

2

Memberi maklumbalas terhadap pemberi aduan dalam tempoh 24 jam.

3031

100%

0

0.00%

3

Memastikan semua aduan diambil tindakan mengikut jenis kerosakan dalam tempoh pembaikan berikut :

       

Sangat segera (1-2 hari)

489

100%

0

0.00%

Segera (3-7 hari)

273

100%

0

0.00%

Biasa (7-14 hari)

321

100%

0

0.00%

Boleh Tunggu (15-30 hari)

175

100%

0

0.00%

Pencapaian Piagam Pelanggan PKNS Jan 2019 -Jun 2019

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi PKNS adalah secara 2 kali setahun.

Pencapaian Piagam Pelanggan Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor bagi Tahun 2019 (Januari- Jun)

Bil

Piagam Pelanggan

Menepati Tempoh Masa/ Standard Program Pelanggan

Tidak Menepati Masa / Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Menepati Standard

Peratusan Standard

Jumlah Tidak Menepati Standard

Peratusan Tidak Standard

1

Menyampaikan perkhidmatan kepada pelanggan dengan penuh mesra dan efisien dalam tempoh 10 minit.

2258 

 100% 

0.00%

2

Memberi maklumbalas terhadap pemberi aduan dalam tempoh 24 jam.

1281

 100% 

 0

0.00%

3

Memastikan semua aduan diambil tindakan mengikut jenis kerosakan dalam tempoh pembaikan berikut :

       

Sangat segera (1-2 hari)

154 

100% 

0.00%

Segera (3-7 hari)

97 

100% 

0

0.00%

Biasa (7-14 hari)

 199

100% 

0.00%

Boleh Tunggu (15-30 hari)

 258

100% 

0

0.00%

 

Pencapaian Piagam Pelanggan PKNS Jun 2019 - Disember 2019

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi PKNS adalah secara 2 kali setahun.

Pencapaian Piagam Pelanggan Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor bagi Tahun 2019 (Januari- Jun)

Bil

Piagam Pelanggan

Menepati Tempoh Masa/ Standard Program Pelanggan

Tidak Menepati Masa / Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Menepati Standard

Peratusan Standard

Jumlah Tidak Menepati Standard

Peratusan Tidak Standard

1

Menyampaikan perkhidmatan kepada pelanggan dengan penuh mesra dan efisien dalam tempoh 10 minit.

 2238

 100% 

 0

0.00%

2

Memberi maklumbalas terhadap pemberi aduan dalam tempoh 24 jam.

1465 

 100% 

0.00%

3

Memastikan semua aduan diambil tindakan mengikut jenis kerosakan dalam tempoh pembaikan berikut :

       

Sangat segera (1-2 hari)

430 

100% 

 0

0.00%

Segera (3-7 hari)

 165

100% 

 0

0.00%

Biasa (7-14 hari)

 194

100% 

 0

0.00%

Boleh Tunggu (15-30 hari)

 161

100% 

 0

0.00%

Pencapaian Piagam Pelanggan PKNS Jan 2020 -Jun 2020

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi PKNS adalah secara 2 kali setahun.

Pencapaian Piagam Pelanggan Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor bagi Tahun 2020 (Januari- Jun)

Bil

Piagam Pelanggan

Menepati Tempoh Masa/ Standard Program Pelanggan

Tidak Menepati Masa / Standard Piagam Pelanggan

Jumlah Menepati Standard

Peratusan Standard

Jumlah Tidak Menepati Standard

Peratusan Tidak Standard

1

Menyampaikan perkhidmatan kepada pelanggan dengan penuh mesra dan efisien dalam tempoh 10 minit.

 

 100% 

0.00%

2

Memberi maklumbalas terhadap pemberi aduan dalam tempoh 24 jam.

 

 100% 

 0

0.00%

3

Memastikan semua aduan diambil tindakan mengikut jenis kerosakan dalam tempoh pembaikan berikut :

       

Sangat segera (1-2 hari)

691 

100% 

0.00%

Segera (3-7 hari)

 145

100% 

0

0.00%

Biasa (7-14 hari)

 110

100% 

0.00%

Boleh Tunggu (15-30 hari)

 113

100% 

0

0.00%